събота, 31 януари 2015 г.

Kiko Ultra Glossy Stylo - ревю



Червилото, онова малко вълшебство, което те кара да възкликнеш "Господи, благодаря ти, че ме създаде жена!"
Знам, че сте съгласни! И още как :)
Днес реших да ви разкажа за любимите си червила на Kiko Ultra Glossy Stylo . Вече ви споменах за тях в предишната си публикация “Beauty Haul #4”, но толкова съм впечатлена от тях, че искам да им отделя повече внимание.
Трите цвята, които аз имам са 811 Raspberry, 814 Glam Magenta и 815 Rhododendron Pink.
Ако обичате да носите червила, които се забелязват и правят така, че устните ви да привличат внимание… продължавайте да четете :)


Нека започнем от опаковката. Според мен е доста красива. Матова е, доста приятна на пипане и много стабилна. Няма как да оставите червилото в чантата си и то да се отвори. Погледнах в сайта на Kiko, че са в картонена кутийка, на която има допълнителна информация за червилото ( тук може да разгледате и останалите цветове от тази серия )
Формулата на червилата е изключително кремообразна и нежна. Определено не съм срещала подобна, която да те кара да не можеш да спреш да нанасяш, хаха. Направи ми впечатление, че цвета се наслоява, тоест с едно нанасяне не постигаш максималния цвят.
Нанесено на устните червилото стои невероятно, прави ги големи и “сочни”, ако така мога да се изразя, заради силния, но в същото време не натрапчив блясък. Не стои като гланц, нито като червило, върху, което е поставено такъв. Не лепне и тежи върху устните, колкото и пласта да сте нанесли. Не изсушава устните.  Има spf 15. Има лек деликатен мирис. Не горчи, когато попадне в устата. Не мога да кажа, че е дълготрайно, попива и изчезва след време. Ако добавим и пиене на кафе…. Трябва ви ново нанасяне (добре, че вече сме пристрастени да го правим, хаха)
Първия цвят, който купих от Поли (разгледайте обявите й в OLX) и в който се влюбих е 815 Rhododendron Pink. Представлява тъмно розово, по-скоро отиващ към виолетово. Не знам как да ви обясня точно цвета, знаете, че това винаги ме затруднява, хаха.  Ето и няколко снимки, за да добиете по-голяма представа за цвета и вида му като цяло.


Преди няколко дни получих и другите два цвята, които си избрах. Първият е 811 Raspberry и има цвят на малини? На пръв поглед доста прилича на 815 Rhododendron Pink, само че е в червената и  гама, докато първото е в розовата. Това ми се струва и  малко по-неутрално. На снимката изглежда по-светло, отколкото е.



Третия цвят е 814 Glam Magenda. Той е в лилавата гама и отново е много красив.


А това са няколко снимки на трите заедно, в реда - 811 Raspberry, 815 Rhododendron Pink и 814 Glam Magenda (от ляво на дясно и от горе на долу) Въобще не съобразих да ги подредя по номера :)


Не знам както да допълня за червилата, освен това, че определено са ми и любими. Няма да съжалявате, ако пробвате някое. Аз лично искам да имам още от тях, както и да изпробвам червила от другите серии на  Kiko, предполагам, че всичките са много добри. Ако имате някое - ще се радвам да науча мнението ви :)

P.S Интересно ли ще ви е да направя публикация, в която да ви покажа цялата си колекция от червила? :))

                                                                                                         Love, Adriyana

Няма коментари:

Публикуване на коментар