понеделник, 19 януари 2015 г.

January In MakeUp - част 1

Здравейте и благодаря, че четете блога ми :)
Напоследък забелязах, че съм доста скучна в грима... Използвам едни и същи цветове сенки, едни и същи червила, а имам прекалено много гримове, които си стоят непокътнати. Реших да предизвикам себе си и да нося различен грим всеки ден (освен в дните, които не нося никакъв, надявам се искрено да не са толкова много, колкото бяха последните месеци). Ето какво попадна в първа част на "Януари в грим".


January In MakeUp #1



January In MakeUp #2


January In MakeUp #3


January In MakeUp #4



January In MakeUp #5

January In MakeUp #6

January In MakeUp #7

А вие обичате ли да носите всеки ден различен грим или имате своя "запазена марка"?

Очаквайте и втора част на January In MakeUp, където мисля да включа и всички използвани продукти за направата на гримовете.
Не забравяйте да се включите  в giveaway-а ми. Харесайте страницата ми във facebook - тук!

                                                                                                         Love, Adriyana
Edit :
За съжаление не можах да направя втора част с гримове, защото цяла седмица бях болна и без никакъв грим. Всички използвани продукти обаче качих в страницата си във facebook :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар