неделя, 7 декември 2014 г.

TAG : Моята първа козметика

Здравейте :)
Бях тагната от Iff от What The Penguins? да отговоря на въпроси, свързани с моята първа козметика ... Е, да започваме !


1. Кога за пръв път започна да се гримираш?
Ако не броим това, че още от малка съм се възползвала от гримовете на мама... то тогава някъде от към 7- 8 клас. Спомням си, че носех зелена спирала и брокатен гланц. А по едно време брокат на очите и устните :D

2. В какво се състояха първите ти опити за гримиране?
Спирала! И всеки път си бърках в окото и всичко се разтичаше... и трябваше наново да слагам след като си измия очите...

3. Кой е първият козметичен продукт, който си купи?
Не помня точно първия, но един от първите, които си купих сама, а не взех от майка ми бяха едни единични кафяви сенки, които до скоро се подмятаха вкъщи, но ги подарих на някого...

4. Кое е първото ти червило?
И това не помня ! Може би някакъв гланц.

5. А първите сенки за очи?
Е, аз май вече отговорих - кафяви единични сенки... на незнайна марка.

6. Имаше ли затруднения с гримирането? Какви?
Да, всякакви ! Най-голямото затруднение ме беше спиралата и това да я сложа, без да си бръкна в окото :( Когато открих фдт-на не умеех добре да го разнасям, мислех, че се "маже" ... като крем :/

7. Какво все още не можеш да правиш в грима?
Доста неща, не смятам, че съм спец в грима, но все пак мисля, че имам усет за гримиране, съчетаване на цветовете и това какво ми отива и какво не :)
 

8. В какво се състои най-често ежедневният ти грим?
Фон дю тен, спирала, сенки/молив и червило  - при повече време. Когато имам само 10 минути - фон дю тен, спирала и балсам за устни.

9. За кои три продукта от декоративната козметика мечтаеш?
Ох, много са! Разбира се, искам да имам скъпа и качествена козметика, но в никакъв случай не съм фанатик на тази тема, нито колекционер.

Аз ще тагна всеки, който прочете този пост и желае да отговори!

Няма коментари:

Публикуване на коментар