вторник, 30 декември 2014 г.

Haul #3 (некозметични придобивки)

Здравейте, отново :)
В миналия си haul ви обещах да ви покажа и некозметичните си нови придобивки. Толкова много ми харесват, че няма как да не ги споделя с вас.
Първото нещо, което търся отдавна и най-накрая го намерих е подходяща чашка, в която да държа четките си. Щом видях тази, което ще видите на снимката, си казах - да, това е тя. Тя е точно размера който търсех, изработена е от стъкло и ми изглежда доста качествена, лилава е (обичам лилавото) и най-важното е с лика на Tinker Bell (ако сте чели предишния ми пост ще знаете, че е една от любимите ми герои на Дисни). Купих я за около 4 - 5 лв.


Продължаваме в същия дух с кутия за четки на Avon (както беше отбелязано в каталога ) във формата на червило. Какво друго да ви кажа освен това, че щом зърнах снимката й в каталога от очите ми започнаха да излизат сърчица. Те продължиха и когато я получих и видях колко е сладка, само че... четките въобще не могат да се поберат в нея, не и ако искаме да сложим капака отгоре. Намерих й обаче друго приложение! В нея поставих всичките си моливи и мисля, че се получи страхотно. Цената й е около 12 лв.

В магазините за левче бяха пуснали доста интересни неща около Коледа.Едни от тях са кутиите за подаръци, които според мен може да се ползват за какво ли не - за съхраняване на бижута, козметика и т.н. Аз си купих две, които много харесах още щом видях. В по-голямата засега съм наредила червила, а в малката - гривни. Цената им беше 4 лв. за голямата и 2 лв. за малката.


И последното нещо, с което смятам да завърша този пост са лепящи листчета за отбелязване...не знам как точно се казват. Определено съм много доволна, че ги взех. Струваха по 1.20 лв.
Това е от мен! Не забравяйте да се радвате на малките неща, защото именно те внасят цвят във всекидневието ни :)
                                                                                                                     Love, Adriyana

Няма коментари:

Публикуване на коментар