събота, 20 декември 2014 г.

Beauty Haul # 2 (Bourjois, Maybelline, Essence, Eco Tools & more)

Здравейте :)
Тук отново е публикация със заглавие "haul", което означава - още нови придобивки, които бързам да ви покажа. Както винаги вече съм ползвала повече от нещата, за да мога освен да ви ги представя, да споделя и моето мнение за тях. Според мен това е много по-интересен и полезен начин за поднасяне на такъв тип постове. Вие на това мнение ли сте ?

Не устоях на намаленето, което Bourjois правят този месец. По принцип съм голям фен на марката и мисля, че предлагат стахотни продукти на достъпни цени.

Bourjois Bronzing Powder e първото нещо, на което се спрях. Беше намалена на 13.50 лв. от 22 лв. (ако не се лъжа), затова веднага скочи в чантата ми. Отдавна чета из блоговете за тази бронзираща пудра във формата на шоколад и ми беше любопитно да я пробвам. Останах очарована от сладката опаковка и мириса на шоколад. Мисля, че цветът е подходящ за мен и определено се радвам, че я купих.




Не можах да мина само с един продукт на Bourjois, разбира се. Сдобих се с едно стахотно червило в любимия ми оранжено-коралов цвят. Като се прибрах и го поставих в колекцията ми от червила установих, че имам поне още три в точно този цвят.  Какво да направя, това е любимия ми цвят червило и все на него се спирам. За първи път си купувам червило на Bourjois и затова много се чудих от коя серия да бъде то. В крайна сметка най-много ми хареса оранжевото от серията им Shine Edition под номер 20. Доста кремообразно е и не издържа много върху устните, но за сметка на това е много приятен и нежен цвят и има страхотна опаковка. Недостатък ми се струва това, че никак не е икономично и доста бързо ще се изхаби. Беше намалено на  12.75 лв. Не запомних обаче колко е оригиналната му цена, но мисля, че е около 15- 16 лв.


Може би любимя ми продукт, който ще ви представя в тази публикация е Maybelline Color Tattoo ! OMG ! Това са най-стахотните сенки, които съм използвала. От години се каня да видя, защо толкова ги хвалят българските и световните бюти блогъри и чак сега се реших да си ги купя и останах о-ч-а-р-о-в-а-н-а ! Страшно пигментирани и издръжливи, не лепкат върху клепача, както повечето кремообразни сенки и отразяват светлината по невероятен начин. За съжаление си купих само един цвят 35- On and on Bronze, но при първа възможност ще купя и останалите цветове, защото ги обожавам. Ако все още не сте ги пробвали не се чудете повече! Цената им е 9.90 лв. и за такова качество сенки  направо си е без пари! (погледнете и снимката, на която съм с тях... не знам обаче колко добре се личат)


На същата снимка освен новите ми Color Tattoo нося и новото си червило на Essence - 13 love me. Нали си спомняте какво казах за оранжевите червила и това, че имам най-много от тях в колекцията си... Оказа се, че нямам почти никакви розови и веднага поправих тази грешка. Определено нямам точно такъв цвят( който бих описала като пепел от рози) затова реших да си го взема. За първи път купувам продукт на Essence (може би странно за някои) и останах доволна. За цената си от 4.99 лв. червилото е много добро. 




Купих си и още един продукт на Essence и това са сенките им за вежди. Отдавна исках да намеря сенки, които да подхождат на моите вежди и мисля ги намерих. Досега винаги съм използвала само моливи за вежди, но вече често ще използвам и този комплект. Той съдържа два цвята сенки - тъмно и светло кафяв, малка четчица и 3 шаблона, с помощта на които можеш да нанасяш сенките. Опаковката е малка и компактна, но не съм сигуна, че е устойчива и дали цялото съдържание няма да се изсипе при пренасяне при пътуване, например. Като цяло опаковката е слабото място на продукта според мен. Цената на комплекта е 5.49 лв. и мисля, че си заслужава. 


Най-накрая си купих хубава четка за фдт. Досега ползвах гъбичка или четката си на Avon, която не е особено добра. Тази, която си купих след 30 минути чудене и избиране е Еco Tools Custom Coverage Buffing Brush. Това е първата ми честа на Еco Tools, но със сигурност няма да е последната. Останах много доволна от това с каква лекота нанася фон-дю-тена. Макар, че не е стандартна четка за фдт (плоска и тънка) е перфектна. Цялата серия е направена от материали, които са earth-friendly, тоест не замърсяват природата и се рециклират. Самата четка е доста тежка, тъй като дръжката е направена от бамбук, а косъмчетата са изкуствени и много гъсто разположени, което прави нанасянето на фон-дю-тен - пефектно ! Четката е опакована в калъфче, което е идеално за пътуване. Цената й е 14.29 лв.


Фдт-ът, който ползвам напоследък е Giordani Gold на Oriflame. Видях, че е намален на половина (от 20 на 10 лв. приблизително) и веднага си го поръчах. Не очаквах да ми хареса толкова много. Доста течен е и леко покривен. Оставя напълно естествен завършек на кожата и е идеален за всеки ден. Всъщност първоначално мислех да го подаря на майка ми, тъй като този фдт се води "противостареещ" и мислех, че ще е доста тежък, но... се оказа точно за мен. Избрах най-светлия цвят porcelain.
 

Ако продуктите на Oriflame ползвам от време на време, то Avon е постоянния ми спътник, хаха. От много години съм представител, така че съм ползвала голяма част от продуктите им. Въпреки това никога не бях поръчвала за себе си парфюма Incandessence. В последния каталог той беше част от комплект  на много изгода цена и затова се озова на нощното ми шкафче.


Също като част от комплекта беше и гел маската за очи от серията Planet Spa с екстракт от черен хайвер. Това е един от двата продукта в тази публикация, които не съм ползвала и не мога да кажа нищо (другият след малко). Ще споделя мнението си в някоя от следващите си публикации или на страницата си във facebook. Засега мога да ви покажа само как изглежда гел маската.

Още една маска (Montagne Jeunesse) този път за лице е продуктът, за който не мога да изкажа мнение, защото още не съм ползвала. Видя ми се интересна и реших да си я провам, пък и съм чела положителни коментари в интернет. Това, което научавам от опаковката е, че е за суха кожа (затова и я избрах), дълбоко хидратираща и подхранваща е и представлява смес от плодове - малина, боровинка и грозде. Интересното е, че се състои от две "стъпки". Първата е маската, а втората е подхранващ крем. Нямам търпение да я пробвам и да споделя с вас как действа. Цената й е 2.49 лв.

Следващото нещо, което исках да пробвам от доста време е масления лакочистител на Lily. Най-накрая си го взех и останах доста доволна. Ползвала съм го само един път, но мисля, че ще си го купувам и занапред. Цената му е 1.49 лв.


Не можем да минем и без един нов лак, нали? В този случай обаче той беше подарен на майка ми от нейна приятелка. Тъй като много ми хареса реших да ви го покажа. Той е от типа "конфети" парти лакове (?!) поне така аз ги наричам ( може би имат някакво друго име)на Perfect. Според мен е много подходящ за новогодишната нощ, особено, ако отдолу има черен или друг тъмен лак.


Извинявам се, че лакирането ми е малко недодялано, но... винаги така се получава особено с по-тъмен лак :(


И последния продукт от безкрайно дългия ми пост ( който ми отне цяла вечност да напиша) е тоалетното мляко на Дева с алое вера. Подари ми го една приятелка и първоначално бях скептично настроена към него, но се оказа хубаво или поне за цената си от 2 - 3 лв. В един момент винаги ми свършват почистващите продукти за грим, затова е добре да имам някоя и друга резерва. 

Е, това е! Много съм доволна от всички неща, които купих. Отдавна не пазарувам хаотично. Обичам преди да купя нещо да го проуча или да съм го набелязала предварително. Имам още някоко много интересни неща, които искам да ви покажа, но тъй като не попадат в категория "козметика" и тъй като поста стана прекалено дълъг (май винаги така се получава) ще направя отделна публикация за тях.
Споделете, ако и вие сте ползвали някой от продуктите и какво е мнението ви за тях :)


                                                                                                        Love, Adriyana

Харесайте страницата ми във facebook - https://www.facebook.com/pages/Makeup-Music-Me/260533477449267

Последвайте ме в twitter - https://twitter.com/ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар