събота, 6 декември 2014 г.

Beauty Haul #1 (NYX, Maybelline, Rimmel, Golden Rose & more)


Напоследък се сдобих с няколко страхотни продукта, които искам да ви покажа. Винаги съм харесвала много подобен тип публикации, затова нека започваме с моят "haul" . И тъй като вече използвах по няколко пъти всеки един продукт реших, че ще споделя мнението си, за да прецените и вие дали искате или не да го притежавате.

Започвам с най-вълнуващата част и това е NYX Haute Jersey Leopard  Couture Palette !





Това е може ли един от най- исканите от мен продукти досега. Видях тази палитра в сайта на NYX Cosmetics Bulgaria преди доста време и веднага реших, че я искам. Буквално бях обсебена от нея! След време, когато реших да си я поръчам обаче видях, че е изчерпана и така остана за доста дълъг период от време. Дори мислех, че няма да я произвеждат повече. Съвсем случайно наскоро проверих пак и тя беше в наличност (yeees!). 50 лв. обаче са си доста пари и съвсем не бях сигурна дали да си я купя точно сега, но тъй като имах рожден ден скоро майка ми ми каза да си я поръчам като подарък от нея ! За радост в деня на т.нар. "черен петък" NYX направиха страхотни намаления на всички продукти в сайта си и това беше моментът, в който за 39.96 лв.. Всъщност я поръчах в 4 сутринта, защото ме беше страх да не се изчерпа... така и стана. До края на деня такава палитра вече нямаше, няма я и сега в сайта. Много се радвам, че можах да "измъкна" една!

Палитрата е под формата на книга или поне аз на това я оприличавам. На едната "страница"  има 24 сенки за очи, като 23 от тях са с фини брокатени частици, а една е матова и четири апликатори за сенки. На другата "страница" се намира огледало с много интересен надпис. На следващата е отново огледало, а на последната "страница" се намират 2 мини гланца, 4 брониращи/контуриращи продукта и 2 ружа. 


Скоро ще видите повече снимки на палитрата, както и по-обстойно ревю, суочове и както и няколко грим идеи ! Засега не мога да кажа нищо повече за продуктите, защото са ми съвсем нови и не съм ги пробвала. 
Следващия продукт е отново на NYX ! Той е едно от техните червила от серията NYX Extra Creamy Round Lipstick. Цветът е Haute Melon и аз бих го описала като оранжево в светлата и нежна гама. Както съм казвала и друг път любимите ми червила са оранжево- кораловите и нямаше как първото ми червило на NYX да не е точно такова! Още една от причините да си поръчам точно този цвят беше, че си го харесах от Iff от What The Penguins?, която си го поръча по-рано тази година (погледнете в края на този пост за линк ) Цената му е 9.95 лв., аз го взех за 7.96лв., заедно с палитрата в черния петък. Много ми хареса!  Цветът е такъв, какъвто си го представях, изключително кремообразно е, не е много трайно обаче.


Следващата нова придобивка отново е червило, пълна противоположност  на това от NYX! Наситен тъмен виолетово/тъмно червен цвят, супер матово и дълготрайно. От серията Velvet Matte на Golden Rose -  #23 . Това е второто ми червило от тази серия и определено мога да кажа, че е много добра. Мисля да се сдобия и с тъмно лилаво/розово, класическо червено и оранжево от тази серия. Цената му беше около 3.50 - 4.00 лв., ако не се лъжа. (извинявам се, че на снимката е малко изцапано)


Maybelline Baby Lips балсам за устни с аромат на маракуя и праскова. Още при вида на тези сладки балсамчета имах желание да притежавам поне едно. Признавам си, че най-вече страхотната опаковка ме привлече  и голямата реклама. Всъщност избрах и точно това с аромат на маракуя и праскова заради най-сладката от всички опаковки.. Балсамчето има приятна консистенция, много, много нежна. Оставя много приятно усещане на устните и нежен светло розов цвят.  Не усещам обаче кой знае колко да хидратира и омекотява... Все пак е продукт, който се радвах, че купих и не съжалявам. Цената му е 3.99 лв.


Нещо от което имах голяма нужда е нов фон дю тен, защото изцедих и последната капка от любимия ми Bourjois Healthy Mix Serum, който ползвах почти година.  Не обичам да струпвам бързо развалящи се козметични продукти особено фон дю тен-и, затова изчаках да изхарча единия, за да си купя друг. Много ме изкуши намалението на Max Factor Whipped Creme Foundation, както и това на продуктите на Bourjois, защото знаете, че това са двата наааай-любими мои фон дю тен-и. Обаче има толкова други, които искам да изпробвам, че си взех Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation , за който съм слушала много добри отзиви. Взех го в най-светлия цвят 100 Ivory за 11.39 лв. Консистенцията му е доста гъста и е под формата на мус. Има доста добро покритие, стои матирано и е дълготраен. Все още не мога да свикна с него, защото досега все използвах фдт с по-леко покритие и ми идва тежък, а и имам суха кожа, така че май не е много подходящ за мен. Като цяло ми харесва, но може би не за ежедневна употреба, а за по-специални случаи. 



Не устоях и си купих  любимия коректор на Tanya Burr  (а аз й се доверявам 100 %) Rimmel Wake Me Up Concealer  . Много съм слушала за него и от други момичета и исках да го имам отдавна, а и вече ми се свършва този на Oriflame, който ползвам в момента, така че ... ето ме с него в ръка. Цветът, който си взех е 010 Ivory . Бонус към продукта, който обещават производителите е лифтинг ефект. Ползвах го вече 2 пъти и останах доволна.  Купих го на цена от 11.29 лв. (сега забелязвам, че не се вижда на общата снимка, а и не го снимах самостоятелно, затова ще минем без снимка)

Реших да премина на по-леки кремове за лице, тъй като цяла година ползвах Vichy и Avene и се спрях на хидратиращия крем Aqua Natura на Bilka. Първото нещо, което ме впечатли още при самото отваряне на крема е страхотната му миризма на пъпеш. Напомня ми на детството и едни дъвки, които си купувах тогава. Съставът му е много добър според мен : eкстракт от краставица и пъпеш, масло от ший, растителен глицерин, витамин Е, а също така има и UV фактор, което е голям плюс. Доста воднист е и попива бързо в кожата. Ползвам го като дневен и нощен крем. Определено съм доволна на този етап от покупката си. Цената му е около 6 лв


Следващата ми нова придобивка отново е на Bilka и е околоочния гел на Rosa Damascena. Оказа се, че е от лимитирана серия. Пише, че съдържа 36 % органик розова вода с гарантиран български произход. Обещават осезаемо стягащ и изглаждащ ефект. Ползвах го 2- 3 пъти и останах доволна. Първоначално при нанасяне усетих леко дразнене на очите, може би от силната миризма, но това е само за около минута, след това нямаше проблем.  Като цяло засега съм много доволна ! Цената му е 5.59 лв.



Купих отново любимия си крем за стъпала на Balea с уреа. Установих, че са сменили опаковката. Продуктът също е малко по-различен. Преди беше по-гъст и по-трудно се разнасяше и попиваше в кожата и имаше по-силен аромат. Липсва ми това, че ароматът не е чак толкова силен, но това са подробности. Кремът си ми е любим и ще продължавам да го купувам. Цената му е 3.65 лв.
Още един продукт на Balea избрах, докато бях в dm и това е травъл размер на гел за измиване на лицето. Взех го, за да го пробвам, не че имах нужда от него или пък съм чела някакви положителни ревюта. Останах доволна, измива добре и е доста икономичен. За цената си от 1.29 лв. си струва и то доста.




 Не, че имах нужда от нов лак, но.... как да устоиш на подобен цвят? Цената му е около 2 лв

От моливи за очи и вежди обаче определено имах нужда, защото откакто изхарчих любимия си черен молив на Avon знам, че трябва пак да го купя. Както вече съм казвала това е любимия ми молив. Взех си  и един лилав от същата серия. Цената им е около 5 лв.
За първи път обаче си купувам продукт на She . Избрах си един молив за вежди, който се оказа хубав и останах доволна от него. Цената му е 2.99 лв. 





Последния нов козметичен продукт, за който ще ви спомена е дезодорант Fa Stort Ultimate Dry. Омръзна ми от рол-оните на Avon, които ползвах, пък и си мисля, че не са много подходящи за зимните месеци, затова исках нещо, което да изсъхва за секунди и да не цапа дрехите. Този дезодорант е точно такъв. Миризмата му не е нищо особено. Като цяло харесвам дезодорантите на Fa повече от всички останали, затова отново се спрях на такъв! Цената му е около 5 лв
.


Това бяха новите ми козметични придобивки! Имам още две не-козметични, които обаче толкова много харесвам, че ще включа в тази публикация. Първата от тях е един страхотен тефтер, който намерих в т.нар. магазин за левче. Аз съм човек, който много си пада по красиви тетрадки, тефтери и т.н., затова видя ли нещо, което ми харесва го купувам ! Като ученичка и студентка бях пристрастена към тези неща и пазя вкъщи какви ли не тефтери с какво ли не в тях от историите тип дневник, до списък с любимите ми филми или изхарчените пари. Този, който намерих мисля да ползвам, за да записвам различните си идеи за публикации, желани продукти или местата, които искам да посетя, но времето ще покаже с какво точно ще го изпълня :) Цената му беше 4 лв.



И последното нещо, но не на последно място е албумът My December на Kelly Clarkson. Отдавна искам този албум и най-накрая е в ръцете ми. Обичам Кели, обичам музиката и личността й! Отделно от това сигурно някои от вас знаете, че съм голям колекционер на оригинални дискове на любимите ми изпълнители, така че това е страхотно попълнение в моята колекция !





Това е от мен! Ще се радвам да споделите дали ви харесват подобен тип публикации и дали сте пробвали някой от продуктите, за които говоря днес :)

                                                                                             Love, Adriyana 


Харесайте страницата MakeUp Music Me в facebook -https://www.facebook.com/pages/Makeup-Music-Me/260533477449267

Посетете блога на Iff - http://whatthepenguins.blogspot.in/

Разгледайте и останалите ми публикации! Благодаря :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар