неделя, 14 декември 2014 г.

Козметично кошче #3

Дойде време на поредните празни опаковки, продуктите, които вече няма да се намират в козметичната ни чантичка (освен, ако не си ги купя пак). Този път бързам да пусна публикацията, преди да са се насъбрали абсурдно много "empties" , както стана миналия път.
Започваме с изхарчените продукти за лице!


Първата опаковка е на любимата ми розова вода. Откакто я открих не спирам да я използвам. Не намирам разлика между водите от различните марки, поне засега. Използвам я главно, за да тонизирам лицето си сутрин и вечер. Също така част от нея отива за направата на домашния ми демакиант. Можете да откриете как се прави в края на тази публикация.
За цената си от около 3 - 4лв. мисля, че върши страхотна работа и ще продължавам да си я купувам (вече имам чисто нова опаковка, но този път избрах да пробвам тази на Milva)



Следващият изразходван продукт е кремът за проблемна кожа на Vichy Normaderm. По принцип нямам проблемна кожа, но този крем беше част от коледните лимитирани кутии на Vichy миналата година и заради това се "наложи" да го ползвам. Не знам дали заради това, че не е подходящ за мен, но не останах очарована. От Vichy обещават страхотни резултати за кожата на лицето, но аз не усетих никаква промяна, даже напротив - появиха ми се доста  пъпки, докато го ползвах. Ползвала съм и други кремове на марката и съм оставала доволна, но точно този явно не е за мен. Все пак го изхабих до последната капка :) Цената му е около 30 лв.

Кремът за околоочния контур на ziaja (признавам си, че за първи път чувам тази марка) ми хареса много и определено се радвам, че в магазинчето за козметика, от което си го купих беше единствения околоочен крем. Това ме накара да го купя, защото бях изразходвала всяка капка крем за очи и спешно се нуждаех от него. Кремът е с козе мляко и определено ми се отрази добре. Бих го поръчала пак. Любопитна съм да пробвам останалите продукти на марката, най-вече кремовете им за лице. Цената му беше около 6 лв.

Тоалетното мляко на L'oreal , за което пуснах и кратко ревю (вижте в края) ми хареса и останах доволна. Няма да си го купувам повторно обаче. Първо - защото много по-харесвам домашния демакиант и мицеларните води и второ - защото има толкова много различни марки, които искам да изпробвам, ако реша да си купувам тоалетно мляко. Цената му беше около 8 лв. и мисля, че си заслужава парите.

Следват маслата за лице на Ikarov. Много ги хресвам! Тези са авокадо и бадем. Вече се заредих с две нови опаковки, защото ги ползвам постоянно. Цената им е около 3 лв.


За малко да забравя два продукта, от които съм много доволна. Това са фон-дю-тен-ът на Bourjois - Healthy Mix Serum, цвят 52 Vanila и коректора на Oriflame Thе One, цвят Fair light. Бих си ги купила отново и двата. За фдт-а на Bourjois съм говорила и друг път. Това е любимият ми фдт, не мога да спра да го повтарям. В момента има голямо намаление на всички продукти на марката и много се чудих дали да не си го купя пак. Но тъй като имам два чисто нови фдт-и, които чакат да бъдат изразходвани, реших, че засега ще се въздържа от покупката му. Коректора също е много добър. Има озаряващо действие, не е особено покривен и не тежи. Цената му е около 6 - 8 лв.


Дойде ред и на продуктите за тяло. Ето ги и тях :)


Изхарчих поредната опаковка от маслото за тяло в какао на Avon. Знаете, че много го харесвам и ще си го купя пак. (вижте в края за ревю на маслото).
Лосионът за тяло на anatomicals - not another rough day please не бих си го купила пак. Не мисля, че е кой знае какво. Има интересна миризма, но тази марка ми се вижда доста странна и някак ненужна. Получих го от Pretty Box и се радвам, че най-накрая го изхарчих.
Останалите продукти за тяло отново са на Avon. Кремът за стъпала не беше лош, но не мисля да си го купувам пак, защото има още много, които искам да пробвам. Кремът за ръце (на който изгубих капачката ) също не беше нищо особено.

Парфюмът Perceive e любимият парфюм на майка ми. Ползва го постоянно и ме запали и мен. С удоволствие й помогнах да изпръска тази бутилка, затова я поставят тук - в моето козметично кошче. За цената си около 10 - 15 лв.(повечето пъти е намален в каталога) върши  страхотна работа. Бих си го купила отново.


И последната празна опаковка и на рол он против изпотяване. Точно този няма да си го купя пак, защото не е нищо особено.
Това са моите празни опаковки, а вие какво изхабихте тези дни? :)



                                                                             

                                                                                               Love, Adriyana




Прочетете още :

Лесен и полезен домашен демакиант - http://makeupmusicme.blogspot.com/2014/11/blog-post.html

Ревю на Avon Cocoa Butter - http://makeupmusicme.blogspot.com/2014/06/avon-cocoa-butter.html

Ревю на тоалетно мляко L'orel Ideal Soft - http://makeupmusicme.blogspot.com/2014/06/loreal-ideal-soft.html

                                                             

Няма коментари:

Публикуване на коментар