събота, 21 юни 2014 г.

Do What You Love & Love What You Do



Много често ми се случва хората да ми казват Амa ти много обичаш гримове, много им се радваш…” или  Какво е тази мания по козметиката, то няма лошо, но..с един леко осъдително-подигравчийски тон, но уж добре (според тях) прикрит зад усмивка и снизходителност както при разговор с малко дете.  Ами да – обичам, затова съм се родила момиче, а не момче си мисля аз. Но истината е, че аз не обичам само гримовете, аз обичам много други неща. Желая да има очарование във всичко, което върша правя . От преградката, която получавам/давам на учениците си, до желанието и страстта, с която пиша в този блог, от енергията, с която ме зарежда една среща с вай-добрите ми приятелки, до жертвите, които понякога правя за семейството ми, от сълзите, които проливам доста често по време на филми, до радостта и подскачането до тавана при вида на новия диск на любимите ми изпълнители. Обичам изкуството във всичките му форми, обичам добрите хора , обичам искреността, обичам да помагам и да ми помагат ( в което мисля, че се крие уникална красота),  обичам да творя и се надявам винаги да имам способността да го правя, обичам да благодаря на съдбата за семейството, което имам и за искрата, която надявам се никога  да не угасва в мен! 







Няма коментари:

Публикуване на коментар