неделя, 15 юни 2014 г.

Avon Cocoa Butter

Съвсем набързо реших да ви споделя колко очарована съм от два продукта на Avon, които имат аромат, който не ми излиза то ума... мммм... Ако сте любители на кремовете и маслата за ръце и тяло, тогава трябва да пробвате Cocoa Butter крем за ръце и маслото за тяло от същата серия на Avon! Уверявам ви, че ще се влюбите в аромата (освен, яко не обичате какао, което ще е доста странно, но... ) и в нежната текстура на продуктите.
Тъй като кожата на ръцете ми е доста суха постоянно нося кремове за ръце с мен, използвала съм десетки видове, а като представител на Avon съм имала възможността да използвам всеки един крем за ръце, който се е появил в последните няколко години. Като този обаче, не бях срещала друг. Не знам дали има кой знае какво действие върху кожата, тя става суха отново след няколко часа, но усещането при нанасянето му е страхотно и както вече ви казах има най-страхотния аромат. Цената на крема е около  2.50 лв., а на маслото - 3 - 4 лв. Ако вече сте го пробвали или решите да го направите, ще сe радвам да науча мнението ви :)





                                                                                             Love, Adriyana


Няма коментари:

Публикуване на коментар