неделя, 22 юни 2014 г.

Козметично кошче #1


Като малка обичах да колекционирам празни опаковки от парфюми, дезодоранти, сапуни и какви ли още не. Сигурна съм, че много от вас също са били почитатели на тези колекции. Различното сега е, че всъщност не пазя опаковките, разбира се, а продуктите са били похарчени от мен, а не както преди – от някой друг. Също така  днес сe опитвам да се наслаждавам на нещата, които имам, да ги ползвам, а не да пазя за нови както правех едно време. Ако в момента сте на 25 – 30 години значи си спомняте, че когато сме били 78 клас сте имали една спирала (може да е била и цветна, аз имах зелена), един гланц за устни и може би брокат, който става за всичко – очи, устни, скули (хаха) ,които все сме пестили и сме пазили. Такова беше времето, такива бяхме и ние. Затова темите за изразходваните продукти ми е много интересна, защото ми напомня на детството и с удоволствие следя публикациите на другите блогърки ! Ето какво включва моето козметично кошче ... :)





1. Рол-он против изпотяване на Avon, с аромат Perceive. Нямам кой знае какво мнение за него. Често поръчвам рол-они от този тип, вършат ми работа.

2. Вакса за коса на Avon. Имам я много отдавна и почти бях забравила за нея. Няма да я поръчвам пак, не съм очарована.

3. Детски шампоан Бочко. Доволна съм от него и от всички продукти на Бочко, които имам, а те са съвсем малко в момента – крем за раздразнена кожа и мокри кърпички. С удоволствие го използвам от време на време, а също е идеален за почистване  на четките ми за грим. Това ме подсеща, че в най-скоро време трябва да си го купя отново, защото не възнамерявам да харча от шампоана, които използвам в момента за четките, а нямам никакъв друг.

4. Nivea Powder Touch  - дезодорант.  Много ми хареса, доста е икономичен и има много хубава миризма. Предпазва от изпотяване и то доста добре. Лошото обаче е, че отделя пудра, която може да вдишаш, както доста пъти направих аз, заради това отново се отказвам от спрей дезодорантите против изпотяване докато отново не си купя нещо спонтанно, както стана с този дезодорант.


 5. Мицеларен разтвор на Avene. Страхотен е, вижда се колко много съм изхарчила (общо 600 мл) за няколко месеца. Бих си го купила пак, но... след като открих Bioderma май ще се придържам към нея, защото предимството й е, че няма мирис, а Avene има леко натрапчив мирис, също така оставя съвсем доловимо лепкаво усещане по кожата, също така и стягане, което (за голямо щастие) не усетих при Bioderma.

6. Крем за стъпала  Avon Foot Works. Това е любимия ми крем за стъпала  Определено ще го поръчам пак.

7. Avon Care Cocoa Butter крем за ръце. Вече писах да този крем и за това колко ми харесва, така че няма какво повече да кажа.

8. Млечен крем за ръце на Tiande. Отново- страхотен крем. Прави ръцете меки и нежни, а ароматът е много, много хубав. Беше в кутия на  Pinks , която си поръчах преди време.

9. Avon BB cream  - не е лош, ползвах го още миналата година, останало е малко, но ще го изхвърля, защото му е минал срока на годност. Не мисля, че ще си го поръчам пак.

10. Дневен крем на Garnier Essentials. Голямо разочарование беше този крем. Определено не е за мен и няма да го купувам повече. 

11. Rigs and Rouge балсам. Вече писах да него и това колко ужасен е в публикацията "Козметични разочарования". Успях да изхвърля съдържанието и както ви казах запазвам кутийката.

12. Другите две много сладки, малки кутийки са мостри на кремовете на Rhamnia Bunata. Те бяха в една от кутиите на  Prettybox. Всъщност бяха три – дневен, нощен и околоочен крем. Бяха в най-страхотната опаковка, която съм виждала в Prettybox и сърце не ми даваше да ги разопаковам и похарча. Но и това стана и ми харесаха доста. Определено бих си ги купила. А кутийките запазих, разбира се, като дори в тях съм си отсипала фдт и околоочен крем, които ще нося на морето. Третата кутийка дадох на майка ми, затова я няма на общата снимка... а тук виждате трите сладурчета, докато бяха още пълни.

13. Серум/лосион за тяло и скраб за тяло Greean Tea Revitalize на Elizabeth Arden – отново от Prettybox. Бяха по две мостри, но засега съм изхарчила само тези. Лосионът е невероятен, миризмата му е страхотна, бих си го купила. За скраба нямам мнение, защото беше прекалено малко, за да се усети резултат.

14. Следващата мостра, която изпробвах е L'oreal Infallible 24 hour foundation. Не си спомням обаче дали в Prettybox или Pinks кутията беше... Цвeтът ми беше тъмен, въпреки това обаче исках да го пробвам. Стигна ли за два пъти. Хубав е, но не знам дали бих си го купила, при положение, че има мнооого други фдт-и, които искам да изпробвам.

15.Shiseido Sheer Eye Zone Corrector -беше моят цвят, от което съм много доволна. Харесва ми, но едва ли бих си го купила, предвид цената му.

16. База за грим на Sephora. Много ми хареса, лицето ти става буквално копринено на допир. Има още малко от нея ,затова съм й сложила тази щипчица.


17. И последното нещо е мостра на парфюма на New Yorker Dress for the moment. Хареса ми определено. Има сладък и закачлив аромат. С удоволствие го изпръсках!



P.S.  Не забравяйте да се радвате на живота и да не пестите любимото си червило или скъпия си парфюм само за специални случаи. Вие сами можете да направите всеки ден специален, стига да поискате! 

 

                                          

 

                                               Love, Adriyana 


Няма коментари:

Публикуване на коментар