сряда, 18 юни 2014 г.

Козметични разочарования #1

Здравейте :))
Реших днешната публикация да е за продуктите, които не харесвам и които са били голямо разочарование за мен. Вчера  попаднах на няколко клипа и публикации на тази тема, които ме вдъхновиха и аз да изразя недоволството си за няколко продукта. По принцип доста мисля преди да си купя даден продукт, понеже не обичам да трупам излишни неща (може би много от моите познати мислят обратното, че трупам "като за световно", но не им вярвайте, защото не е така! ), въпреки че имам продукти, които никога не използвам, а ги пазя от години. Накратко ето няколко неща, които никога не бих си купила отново, защото са ужасни :(

Започваме с единични сенки на Manhattan, които бяха в  Prettybox. Пълното наименование е Manhattan multi effect eyeshadow, а номера е 01 Peach of Paris. Ммм, колко готино звучи, само че НЕ! Поне на мен сенките не вършат абсолютно никаква работа. Страшно слабо пигметирани са, дори когато ги разтъркаш между пръстите си, те просто изчезват. На клепача оставят съвсем лека следа от златистите частици, които има в тях. Може би на някой ще му хареса този изключително лек, даже невидим за мен цвят, но аз предпочитам, ако има сенки - да има, иначе ще си ходя без сенки. Цената им е около 7 - 8 лв, което е абсурдно скъпо за това качество. Може би другите цветове от серията са добри, не знам, това са първите, които имам на Manhattan и определено са разочарование...



Вторите сенки, за които ужасно съжалявам, че си ги купих, макар, че бяха само 2-3 лв. са златисти единични сенки на Moda, номер 316. По принцип почти никога не си купувам продукти на измислени марки като тази, но момичето, което продаваше сенките ми ги похвали много, а пък и на пръв поглед изглеждаха страхотно - наситен златист цвят, който отдавна искам да имам. Само че те са повече от ужасни - нямат никакво покритие върху кожата, изключително много се ронят, дори само като си стоят в кутийката, а също така капачето им веднага се счупи. Въобще тези сенки са пълен боклук и може би най-гадното нещо, което съм имала въобще.

 
Следващото козметично разочарование е балсамът за устни, лице и тяло  Figs and rouge Sweet geranium, който беше отново в кутия на Prettybox. Като го видях много му се зарадвах, защото идва в много сладка опаковка, но за съжаление е ужасен. Не знам дали на мен ми се е паднал балсам с изтекъл срок на годност или това е реалния му мирис и вид, но което и да е никак не е добре. Миризмата е на развалена, прегоряла свинска мас, от което ти иде да повърнеш, а видът му е същия. Има някаква ужасна коричка, която ми напомня точно за това - свинска мас, няма да се учудя, ако е точно това, защото пише - 100 % натурално и може би англичанките си припадат по него, но за мен тази продукт е абсурден. Струва около 10 лв.  Опитах се да го използвам за омекотяване на кожичките и ноктите, но миризмата е толкова гадна, а балсамът е толкова мазен и лепкав, затова се отказах и директно отива в кошчето. Кутийката обаче е много готина и сигурно ще я запазя и използвам за нещо, ако успея да премахна миризмата от нея по някакъв начин.


Минаваме към двa продукта на Avon, които не си струват да бъдат купувани. Първото е спиралата Aero Volume. Интересното при тази спирала е, че първоначално много ми хареса. Беше по-суха от останалите и доста лека. Дори съм споменавала в блога и съм ви я препоръчвала, за което се извинявам. След няколко ползвания обаче изведнъж тя се развали - цялото съдържание се натрупа по четката и стана негодна за употреба. Днес обаче видях, че се е оправила (ььь?!?). Да знам, че звучи доста странно, но е факт. Споделих с приятелка и тя каза, че при нея е било абсолютно същото! Доста странна спирала, няма да си я купя вече. Цената е около 8 лв.
Втория продукт на Avon, от който съм много разочарована е зелен молив от новата серия моливи на Color Trend. По принцип очаквах да не е кой знае какво, но снимката на момичето, което го носеше беше страхотна и ми изглеждаше като перфектния молив за лятото. Да, обаче моливът има съвсем леко покритие, също така доста тежи и лепка на очите. С една дума - не се лъжете да си поръчвате нещо такова, защото ще бъдете разочаровани. Цената му е около 4 - 5 лв.




Още един продукт на Manhattan, който не е по моя вкус е Manhattan long lasting gloss glide. Цветът му е шоколадово кафяво, което като цяло не е моят цвят, но все пак не стои лошо, слагам го от време на време. Лошото на този глос е, че има неприятна миризма на химикали. Не знам дали, защото може да е развален или с изтекъл срок, но просто не ми харесва и не бих си купила друг от тази серия. Цената му е около 10 лв.
И още няколко глоса, което всъщност са мостри, от които не съм особено очаравана. Това са 6 мострички на новите глосове на Shiseido, които отново бяха в Prettybox. Като ги видях много се зарадвах, защото очаквах да се нещо страхотно, като се има предвид колко скъпи са тези глосове и всичко от марката като цяло. Ако не се лъжа един такъв глос е около 50 лв., което е доста. Мострите или поне тези, които вече пробвах не са лоши, хубави са, но просто не са нищо особено и затова намират място в тази публикация. За толкова много пари очаквах нещо повече. Цветовете изглеждат хубаво на пръв поглед, но поставени на устните ми стоят твърде обикновени,  а консистенцията е лепкана и тежка. Както са казва - прехвалена работа, не си хвърляйте парите!


И последното нещо, за което ще ви говоря и което за малко да забравя (затова и го/ги няма на  общата снимка) са меки черни моливи на Maybelline. Прекалено меки и постоянно чупещи се (по-скоро разпадащи си) и много тежки и мазни. Много голямо разочарование! Цената им е около 10 лв.


Е, това са козметичните ми разочарования засега. Със сигурност ще има още занапред, но дано не е съвсем скоро :) Надявам се да не съм обидила никого с тази публикация, защото може би някои от вас харесват някой от продуктите, които не харесвам аз. Ако има такива - споделете в коментарите, ще се радвам да разбера.



                                                                                             Love, Adriyana


Няма коментари:

Публикуване на коментар